Ulkoistettu monikanavainen asiakaspalvelu

Oletko varma, ettet menetä yhtään yritykseesi tulevaa yhteydenottoa?

Yhteydenottoja tulee eri kanavista, kuten puhelimitse, verkosta, sosiaalisesta mediasta, sähköpostilla, tekstiviestillä ja chatin kautta. Jokaiseen yhteydenottoon tulisi vastata asiantuntevasti ja nopeasti.

Supun monikanavaisessa asiakaspalvelussa vastauskeskuksemme toimivat joko oman asiakaspalvelusi rinnalla tai ulkoistat meille koko asiakaspalvelun. Voit ulkoistaa asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelut, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot. 

Miksi asiakaspalvelun ulkoistus kannattaa?

  • voit luopua omista henkilöresursseista
  • palvelu toimii jopa 24/7
  • maksat palvelusta vain käytön mukaan
  • joustavat palvelusopimukset
  • monipuolisten raporttien avulla voit seurata yhteydenottojen laatua ja määrää 
  • et tarvitse laiteinvestointeja
  • tekniset ratkaisut ovat suojattuja ja toimintavarmoja

Palvelun sisältö ja ominaisuudet:

  • yhteydenottojen käsittely ja jatkotoimenpiteet: puhelut, verkkoviestit, sähköpostit, tekstiviestit ja chat
  • pääsy asiakkaan omiin järjestelmiin
  • tiedotteet palveluajan ulkopuolella sekä juhlapyhinä
  • palvelukielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • puhelu- ja palveluraportointi
  • puheluvalikot ja jonotiedotteet

Integraatiot mahdollistavat läsnäolo- ja tavoitettavuustiedot

Integraatioiden avulla voit liittää järjestelmään reaaliaikaisia henkilöstön läsnäolo- ja tavoitettavuustietoja.

Liitäntämahdollisuudet:

  • Microsoft Lync
  • Microsoft Exchange (Outlook)
  • Microsoft Active Directory
  • yleiset kalenteriohjelmat
  • kulunvalvonta
  • järjestelmä- ja operaattoritoimittajien liitännät

Haluatko lisätietoja?

Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy

Kuhmon vastauskeskus:
Torikatu 29, 88900 Kuhmo

Joensuun vastauskeskus:
Torikatu 9 A 5, 80100 Joensuu

Oulun vastauskeskus:
Kauppurienkatu 11 B 42, 90100 Oulu

Puh.  +358 20 703 2800
info@supu.fi

Yhteydenottopyyntö

Suomenmaan Puhelinpalvelut kuuluu SFG Yhtiöihin.

 sfg.png