Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy

Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy on vakavarainen ja hyvämaineinen työnantaja sekä yhteistyökumppani. Suomenmaan Puhelinpalveluiden, eli tuttavallisemmin ”SuPun”, toiminnan keskiössä on asiakas, jonka tarpeisiin koko toiminta ja palvelumuotoilumme perustuu. Toimintamme on ammattimaista ja kehitys on meille avainasia.

Haluamme olla etulinjassa kehittämässä asiakaspalvelua ja palvelukeskustoimintaa sekä Suomessa että ulkomailla uudelle tasolle, jossa sekä asiakas ja yritys ovat yhdessä voittajia. SuPulla panostamme erityisen paljon myös henkilöstömme viihtyvyyteen ja hyvinvointiin. Me ymmärrämme että menestyksemme avaimet ovat sekä johdon että työntekijöiden yhteisissä käsissä ja tämän yhteistyön merkitys on meille sydämen asia. Me SuPulla haluamme kulkea kaikki samaa kehityksen polkua, samaan yhteiseen suuntaan, eli Suomen asiakaspalvelukentän edelläkävijänä, josta muut voivat katsoa mallia.

SuPu on monikanavaisia asiakaspalveluita tuottava suomalainen yritys. Monikanavainen palvelumalli tarkoittaa meille asiantuntijapalveluita, joihin tällä hetkellä sisältyvät keskeiset palvelut kattava sähköinen asiointi ja asiakaspalvelu. Monikanavaisuuden avulla pyrimme turvaamaan henkilökohtaisten asiakaspalveluiden saatavuuden kaikille asiakkaillemme ja kumppaneillemme.

Tavoitteenamme on olla Suomen johtava vastauskeskus ja kotimaamme laadukkain monikanavaisia asiakaspalveluita tuottava yritys. Kasvumme perustana ovat ammattitaitoinen asiakaspalvelu, toimivat tekniset ratkaisut sekä kilpailukykyinen kustannusrakenne.

 

Haluatko lisätietoja?

Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy

Kuhmon vastauskeskus:
Torikatu 29, 88900 Kuhmo

Joensuun vastauskeskus:
Torikatu 9 A 5, 80100 Joensuu

Oulun vastauskeskus:
Kauppurienkatu 11 B 42, 90100 Oulu

Puh.  +358 20 703 2800
info@supu.fi

Yhteydenottopyyntö

Suomenmaan Puhelinpalvelut kuuluu SFG Yhtiöihin.

 sfg.png